bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, June 3, 2011

LA... mana boleh copy blog orang lain.

hehe memang la tak susah tapi kalau yang baru belajar macam aku ni terkial-kial jugalah nak cari macam mana nak buat. tak rugi bertanya sebab ianya akan memberi jawapan yang betul..(insyallah).. apa yang aku merapu ni???

oklah nak di pendekkan cerita oleh sebab kat blog aku ni ada aku publishkan hasil karya aku yang tak seberapa so aku rasa aku wajib jaga... yelah manusia zaman sekarang ni tak boleh di jangka. tak pasal-pasal nanti karya orang di katanya karya dia.. esh mintak di jauhkan manusia-manusia macam nie... so aku tanpa rasa segan dan silu tanyalah geng BCR yang tak kedekut ilmu cam mana nak buat disable right and left clikc. so ada lah sorang hamba allah nie, sitisafiyyah bagi link tutorial untuk buat disable right and left click. sangat berguna tau bila adanya insan-insan yang tak kedekut ilmu ni... terima kasih yer sitisafiyyah..

so pada sesiapa yang tak nak orang lain copy or curik idea yang kita dah penat fikir untuk blog kita bolehlah ke link ni : tutorial untuk buat disable right and left click

oklah lain kali aku post lagi ok...

adioss..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts