bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, June 4, 2011

menu bar punya pasal...

lebih dari 3 jam rasanya aku try cari and try buat menu bar untuk blog aku. sbenanya dari dulu nak buat tapi di sebabkan kekurangan rasa rajin dan alasan tak ada masa aku gunakan maka tak adalah aku buat sampailah siang tadi... memang aku ada minta tolong pada yang berkenan tapi mungkin otak aku ada masalah sikit petang tadi so aku macam kurang faham pada arahan kat blog mereka yang aku dah ushar.... caci punya cari, try punya try akhirnya aku jumpa satu blog ni yang ada bagi tau cara untuk buat menu bar pada blog kita. dan ayat dia memang aku paham and dengan mudahnya aku dapat buat... taklah susah pun...

biasalah kalau dah berjaya tu memang la kita tak rasa susah tapi kalau tengah cuba nak berjaya tu rasa macam nak hentak je titikus kat tangan ni sebab memanjang tak jadi jer.... so pada sesiapa yang nak buat menu bar macam kat blog aku nie silalah ikut arahan seperti berikut:

1) click page nie : cara-cara nak letak menubar di blogger
2) baca dan fahamkan
3) try la buat seperti yang di beritahu dalam page yang korang click tadi

hahaha bukanya aku tak nak kongsi cam mana aku buat tapi lebih afdal rasanya korang ushar kat blog tu sendiri lagipun aku ni fail sikit bab ajar mengajar nie.. sekurang-kurangnya aku dah bagi tau mana aku belajar nak buat menu bar tu.

so selamat mencuba...
adios

No comments:

Post a Comment

Popular Posts