bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, May 29, 2011

selesai sudah satu kisah

ye memang sudah selesai satu kisah. sama macam kisah mentor yang habis hari ni. lepas nie mesti ada lagi cerita reality tv yang lain yang sambung mentor. macamtu jugak ngan aku. sekurang-kurangnya aku dah melangkah setapak dalam minat menulis aku ni. cerpen yang aku tulis last year dah selesai aku taip. kenapa kerja 2 kali?? sebab aku lebih banyak idea bila menulis dari menaip. feel aku lebih dalam kalau aku guna khidmat pen dari khidmat keyboard ni.

ok cerita tentang cerpen ni. ilham aku adalah melalui cerita sebenar yang pernah kawan aku cerita kat aku. bezanya aku hanya mengarang jalan cerita tapi berpandukan apa yang telah terjadi. bukanlah satu kisah cinta yang amat romantik tapi tetap juga ada kaitan dengan cerita cinta. cinta yang tak kesampaian, cinta pada keluarga dan pengorbanan tentang cinta tu. lebih senang ianya adalah sebuah cerita misteri sang cinta. memang best sebab waktu aku tulis cerita nie aku sendiri yang nangis.(mungkin sebab aku memang mudah nangis)

aku cadang nak letak satu page terus so tak payahlah nak buat part by part tapi macam panjang sangatlah pula. kalau buat part by part orang boleh sambung-sambung baca lain kali and tak susah nak cari mana derang dah baca ( tu pun kalu orang baca).. tak kisahlah. yang penting aku dah try my best. cuma nantikan je novel aku yang entah bila nak habis taip. kayuk pelahan2. sikit-sikit lama-lama habis gak kan.. insyaallah

so hope korang bleh lah comment cam mana hasil karya pertama aku yang habis di taip tu ya. lain kesempatan aku update lagi.

adios..

2 comments:

Popular Posts