bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, April 19, 2011

cerita cinta ep.3

SUDAH dua minggu mereka cuti.Banyak aktiviti yang mereka lakukan.

Hari minggu itu mereka hanya duduk dirumah kerana sudah terlalu banyak aktiviti-aktiviti mereka lakukan.

“Oit takkan kita nak lepak macam ni je.Lepas ni nak pergi mana?soal Eisya.

“Ala dah two week kita aktif so hari ni holiday la pulak.Kita lepak kat rumah je.”kata Liya.Yang lain hanya menganggukkan kepala tanda menyokong kata-kata Liya.

“Takkan korang nak masak…kalau nak masak pun bukan ada apa-apa kat dapur tu.Semua dah kering dah.Jomlah kita keluar makan lepas tu baliklah.”kata Eisya.Sebenarnya dia bosan tidak melakukan sebarang aktiviti.

“Ok gak tu lagipun aku nak beli makanan ringan malam-malam nanti kita kelaparan payahlah.Kali ni kan turn aku yang kelua duit.”kata Iela pula.Mereka bangun lalu masuk kebilik untuk menukar pakaian.Setengah jam selepas itu mereka telah berada didalam kereta.Kali ini dipandu oleh Fiela.Eisya duduk di sebelah pemandu.Mereka ke ‘BLUE CAFÉ’.Seperti biasa apa yang dirancang pasti ada perubahan.Dari makan dan membeli makanan betambah.Mereka menonton wayang dan ke pusat bowling.Setelah tamat cerita VIRUS mereka pulang.Jam sudah menunjukkan angka 1 pagi.Mereka tiba dipagar rumah Eisya pada pukul 2 pagi setelah meronda-ronda.

“Liya kan aku dah pesan tak payah bukak lampu ruang tamu.Lampu depan dahlah.”tegur Eisya.

“Aik bila masa aku buka.Aku on lampu depan je lah.”kata Liya.Temannya yang lain menanti sementara Eisya mengambil barangnya.Eisya pantas mendapatkan temannya yang lain apabila mendengar jeritan Farhan.

“What wrong? What happend?”Soal Eisya cemas.

“Ada orang kat dalam 3 orang kalau tak silap aku….”kata Farhan gagap.Muka Farhan pucat.Serentak itu muncul beberapa orang lelaki.Eisya,Fiela dan Iela sudah bersedia dengan langkahnya.Seni mempertahankan diri yang mereka pelajari di kolej akan digunakan saat ini.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts