bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, January 29, 2011

sejuknya hujung minggu 30/01

hhhaaaacccuuummm.... alhamdulillah.. assalamualaikum semua. hari ni memang sejok. hujan je dari pagi tadi. aku lak dah berkali2 bersin. penat tau kalau bersin berkali2 tanpa henti. time tubggu turn bak order kat mcd tadi pun tak henti2 aku bersin. naik segan lak aku. yelah mesti ada yang tak selesa aku bersin memanjang tapi apa bleh buat dah tak bleh nak di tahan2 dan.. smalam aku ngan geng bas sekolah g look out point ampang untuk celebrte birthday one of mmbr geng bas sekolah ni. birthday dia 28 but clbrte on 29. best gak la la makan kat sana.. view dier pun lawa... tambah2 bila lepas hujan makin terang dan jelaslah pemandangan kuala lumpur dari atas ni.

sementara nak tunggu makanan sampai we all makan dulu cup cake yang ditempah khas untuk birthday boy. . memang cantik cup cake tu.... kakak aku tempah kat kawan skolah rendah dier...

bila dah makan sorang sebiji cup cake side order kita orang pun sampai... yummy pizza for all heheh. blehlah rasa pizza nie.. agak menarik jugalah.


bila makan sampai semua diam menghayati hidangan masing2... lagipun kita orang semua tengah lapa..aku makan grill chicken special. rm25. ada ayam, sosej, potato, corn ang bbq sauce. air plak aku pilih papermint choc ice blanded-rm7. sedap gak.. aku memang suka rasa mint so tu asalah pilihan terbaik untuk aku.... hehehe



habis makan je aku, birthday boy, adik bithday boy sng along min monopollyy... tak sempat habis main pun cik korea and boyfriend dier kena gerak dulu nak jumpa member dier... so we all pun blahlah... itulah kisah beberapa jam geng bas sekolah...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts