bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Thursday, July 15, 2010

sangat tak bertamadun

sangat tak bertamadun... bukan mereka je yang ada kat dalam mcdonald nie. nak memekak pulak. kalu budak2 tu tak apalah juga nie dah besar panjang. pelik betul. bila di fikir balik memang lain manusoia zaman sekarang. dulu waktu aku sekolah, balik sekolah je terus balik rumah tak pun lepak kat mcdonal tapi tak adalah buat bising sampai bingit telinga aku ni. bukan jeles ke apa tapi kalau dah mengganggu ketenteraman awam tu siapa yang suka. ermmm tu yang aku katakan tak bertamadun. cepatlah korang blah dari tempt nie.... menyakitkan mata and telinga aku jer. tak kisahlah korang nak berapa jam pun tapi janganlah sampai mengganggu ketenteraman awam. menyakitkan jiwa and membuatkan aku tambah dosa kutuk korang dalam hati. adeh.. nak biarkan pun tak boleh sebab memang dah mengganggu ketenteraman aku. nak blah pulak aku blom makan lagi so terpaksalah aku buat2 pekak walaupun nak bernanah aku dengar sorakan budak2 skolah nie.



tapi the best part is budak kecik kat meja sebelah aku nie cute betul suara dia. macam cartoon. hehehe tersenyum je aku dengar suara dier. comel pun comel gak. hehehe time nie bleh la cuci mata tengok mak bapak yang bekerja bawak anak masing2 makan. nasib la mak aku tak kerja dulu kalau tak memanjang makan fast food or masakan orang lain je lah. dah lah bila hidup sendiri ni aku kena makan masakan orang lain. bukan tak nak masak tapi ada masalah teknikal kat rumah. hahah banyak betul alasan aku.. well macam panjang lak aku membebel kali ni. so sebelum aku melalut lagi panjang baik aku berundur diri

No comments:

Post a Comment

Popular Posts