bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, July 17, 2010

just need it....

saat nie aku macam sedih je.. aku perlukan sokongan. aku makin rasa yang aku sorang je kat dunia ni. time aku perlukan sokongan time tu lah ada je yang cuba lemahkan semangat aku walaupun bukan secara kasar cuma aku tak bodoh untuk tak reti bahasa. bukan selalu aku mintak sokongan untuk aku cuba sesuatu yang baru yang mungkin boleh ubah kehidupan aku. bila aku tak cerita apa yang jadi dalam hidup aku mula la mereka kata yang aku terlalu berahsia tapi saat aku nak berkongsi cerita siapa yang dengar?? aku pun perlukan seseorang untuk dengar apa yang aku rasa apa yang aku alami bukan aku je yang nak dengar cerita semua orang....

kadang-kadang rasa kecewa sangat.. tapi aku pendam je dalam hati. takpun satu tahap tu aku akan nangis dan lepas tu aku akan ok. tak pun aku akan luahkan kat sini ataupun aku tukar pada bait-bait indah yang hanya orang0orang tertentu sahaja faham rasanya. apa lagi yang boleh aku buat...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts