bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 27, 2010

my first class on 26 July 2010

Sepatutnya aku post ni last night but atas masalah teknikal aku tak dapat post apa yang aku mengarut nie dalam blog aku yang tak ada sesiapa pun tahu hahaha ok so now dah dapat postkan. Ok lah tu..

26/07/10 in pink myvi around mcdonals car park and kat rumah.

I just came back from my 1st class of my program that I joint. Today was the introduction session in this program which is we needed to feel up all the form that need and take a picture for our membership card. We are dividing into 2 groups which are a blue team and red team. I was in the red team, the last person who was chosen for that group. Mungkin sebab aku yang pendiam dan ala-ala kera sumbang tadi. Hahahha sampai the red team trainer suruh aku tukar nama supaya aku lebih ceria… hahha tak per.. aku kan memang pemalu pada awalnya and insyallah after this aku akan tak malu Cuma segan jer. Hahahaha

Ok berbalik pada kejadian tadi. Memula sampai kat e curve aku boleh round2 dulu sebab aku tak pasti yang hari ni or bila mula program nie. The bila dah kul 7 lebih baru aku gerak g club. Ramai giler orang. Rupanya kat clun the curve memang ramai member dier. So nasib bila aku nak masuk jer aku Nampak trainer tu pun nak masuk and dia suh aku masuk gak. So terbuktilah yang memang hari ini mula program nie. So kita orang di suruh tunggu di sofa yang ada. Macam biasa aku yang tak reti nak bergaul ngan semua orang nie duduk sambil mengeluarkan hp aku and terus main game sampai fidie brapa kali tegur aku kata aku bz ngan hp and sms boyfriend. Boyfriends pun aku tak ada nak sms apa nya….

Bila semua dah sampai, kita orang disajikan dengan clip video lose big program yang di anjurkan untuk stesyen tv3 nyer staff. Peserta tu semua happy2 je tapi tak tau la bila derang just tunjuk part yang gelak-gelak je… bila tengok latihan yang derang buat memang susah. Sedangkan pagi tadi aku baru je mula buat work up pun dah sengal2 satu badan inikan pula aku nak buat semua aktivitie nie. Makin nebes aku mengenangkan hal ni.

Habis je tengok clip video tu kita orang di suruh isi borang2 tertentu and ambik gambar untuk membership card. Dah tu kita orang boleh balik. Oh ya kita orang dapat beg, ear phone, botol air, face towel, and 3 buku body first. Buku panduan tentang pemakanan, cara bersenam and buku catatan. So tu je lah aku rasa buat hari ni. So next class will be this Wednesday on 7.30 pm. Hope aku boleh teruskan nya and NEVER GIVE UP

No comments:

Post a Comment

Popular Posts