bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, June 10, 2015

Perth Australia Day 1.1

Assalamualaikum...

So now aku nak sambung cerita... so dari airport ke rumah Kak Eda, kawan aku ni agak dekat la.. sampai rumah je aku dengan teruja dan kagumnya menghayati keindahan alam. Gambar kat bawah ni view dari rumah kak Eda tu.  Memang cantik gile.. and Alhamdulillah aku berkesempatan tgk matahari terbit.. syukur aku berpeluang rasa pengalamn ni.

Matahari terbit
So disebabkan kak Eda tu kerja part time kat satu tempat ni so aku dengan mami just duduk kat rumah je.. menghayati keindahan alam. Nasib baik la kat rumah dia ni ada wifi. Lebih senang aku nak update apa2.

Cooffee dalam cuaca yang sejuk amatlah selesa
 Cuaca dia sejuk. Ala sejuk mcm pakai aircorn tahap dah paling sejuk tu tapi aku suka je. And aku bleh je pakai baju biasa tanpa pakai sweater or jaket kan.. so lepas kak Eda balik kerja kita org pegi supermarket and beli barang2 skit. Lepas tu mami  masak keuh teaw goreng..  husband kak Eda suka gak..
Senja... ni pukul 540 petang. Pukul 6 lebih semua dah gelap
Ni view senja... cantik kan.. aku tak pernah terfikir pun nak jejak kaki kat sini dulu tapi ni aku berpeluang jalan2 kat sini.. alhamdulillah....

So lepas mkn aku ngan mami ikut kak Eda g jumpa kawan2 dia.  Kita org g la Matisse Beach Club. Tempat ni cantik.. dia bukan la club untuk menari2 bagai tu. Ni club untul lepak2 santai ngan kawan2 korang. Best tpt ni.
Matisse beach club
 Ha gambar kat bawah ni view matisse beach club ni. Lawa gile.. x da pun orange yang mcm over2 kat sini. Mabuk ke apa ke x da pun. Sini mmg untuk lepak santai. Tenang je tempatnya..

Salah satu tempat lepak. Ni kira outdoor nya port.
 Tempat ni bleh lepak kat dlm atau luar or ada mcm bilik2 tanpa pintu siap tv untuk korang lepak ngan kawan2..

Aku(pakai tudung) ,mami, kak Eda, kawan kak Eda
so untuk first day aku kat Perth ni aku pegi sini je.. ok next day aku akan update lagi mana aku pergi ya..

Assalamualaikum..
adios... 






No comments:

Post a Comment

Popular Posts