bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Thursday, March 28, 2013

Patah tumbuh Hilang belum berganti..

assalamualaikum semua,

lama rasanya aku tak update blog ni. berkurun rasanya.. ahhh sudahlah jangan nak auta... baru beberapa bulan. ok. well secara ringkasnya syukur aku masih mampu bernafas di dunia yang hanya sementara je ni.

kerja? hurmm aku sudah secara sahnya menjadi penganggur terhormat. atas sebab-sebab yang aku tak rasa berguna untuk aku share, aku rasa baik aku tak payah bagi tau punca kenapa aku berhenti kerja. sungguh menyusahkan konflik orang-orang yang terlebih duit ni. tapi bila di fikir-fikir aku ntak menyesal berhenti kerja kat tempat tu lepas apa yang aku dah lalui...(jangan nak dramatik sangat okk).. well pada sesiapa yang baca ni yang sedang mencari kerja berkenaan dengan iklan yang aku pos sebelumnya, di harap korang carilah kerja lain yer.. tak der lagi dah jawatan tu untuk korang...

family? hurmmm alhamdulillah semuanya masih sihat, cuma ayah yang baru tau ada darah tinggi.. lepasn dah sakit kepala sampai muntah hijau baru nak pergi hospital. cukup tinggi darah ayah naik tapi biasalah bila deal dengan hospital kat melaka ni ya Allah... sabar jelah. ramai satu hal, parking dia jangan nak cakalah. kalau ikutkan kes ayah aku ni dah kena tahan kat wad tana banya soal tapi di sebabkan kat Melaka ni memang terlalu ramai orang so banyak saringan yang teraksa di lalui. dari pukul 6 petang sampai pukul 11 malam. tak lah lama pun kan..... (0_o) last-last ayah di suruh balik juga lepas darah turun sikit. tapi esok tu bila check up siap suruh naik ambulance suh g hospital dan still tak kena tahan pun. ayah yang sangat workaholic ni sangat tak suka dengan keadaan tu so now beliau diet utk turunkan tekanan darah supaya tak ganggu kerja-kerja dia.. owhhh

personal? tak ada apa yang menarik ataupun berubah. impian aku masih di situ. terhenti seketika atas urusan jadi family driver sementara aku masih menganggur ni.  xcited sikit sebab insyaallah tahun ni akan beraya di Miri Sarawak... weeeeeeeee.... uhuu almaklumlah kakak2 aku bakal berkahwin dengan bakal suami dari Sarawak. yup along punya wedding 25.5.13 and angah pulak seminggu kemudian 2.6.13. kenapa tak buat sekali?? tak bestlah.. nanti ada je mulut-mulut jahan nak mengutuk atau membandingkan si pengantin.. lagipun kata tu hari bahgia untuk si pengantin so biarlah sepasang pengantin je di raikan... tak maulah share2 kann...

apa lagi aku nak merapu ek.. rasanya tak de kot.. owh ye kalau ada yang bertanya apa kaitan tajuk entry dengan entry, sebenarnya tajuk tu di tujukan khas untuk gigi geraham bongsu aku yang aku cabut petang tadi huhuh... selesa sikit. tak adalah aku merana kesakitan. hahha

so oklah. lain tahun aku udate lagi ek..

adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts