bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, December 3, 2012

selangkah meninggalkan kenangan.

assalamualaikum semua,

dalam kehidupan kita, kita bukan sekadar melangkah untuk menuju ke sesuatu tempat.. kita juga melangkah pergi dan meninggalkan kehidupan kita yang lalu. semua orang ada kisah kehidupan yang lalu. tidak ada seorang pun yang tak pernah ada kehidupan lalu. segala kenangan yang kita pernah cipta, kita pernah lakarkan dan kita pernah ukir dalam hidup kita semuanya akan kita tinggalkan.

dan kini, aku selangkah lagi meninggalkan kisah lampau aku. kini, aku sudah menempuh satu lagi sisi kehidupan yang pernah aku bayangkan walaupun bukanlah seratus peratus seperti yang aku bayangkan tapi aku tetap bersyukur. aku masih cuba berdiri menggunakan kaki aku sendiri. walau sukar tapi kita semua harus mencuba. aku cuba untuk membina kehidupan aku sekarang walaupun sedikit sukar sebab aku sudah terlalu terbiasa dengan kehidupan yang dulu... aku harus terus cuba melangkah...

kini aku mengerti, walau kurang pasti tapi aku cukup mengerti... bukan mudah untuk melangkah meneruskan kehidupan... ada ketikanya kita akan di sapa kegembiraan, ada kalanya kita di sentuh rasa terharu dan ada ketikanya kita disergah kesedihan.. semuanya mematangkan kita... dari situ kita akan belajar untuk terus melangkah, menempuh dunia yang serba tak di duga..

adiosss




No comments:

Post a Comment

Popular Posts