bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 12, 2011

fikir apa yang di fikir

apa yang aku fikir sekarang??? banyak kali dah aku taip some ayat for this entry tapi last skali aku padam semua balik... macam ada yang tak kena pada semua ayat-ayat aku ni. sebelum ambik keputusan nak post entry aku macam dah ada idea untuk mengarang apa-apa yang tak berfaedah dan bila dah nak mula taip terus macam blurrr....

apa yang aku nak kongsi ngan sesapa yang sudi baca??? owh ok sekarang ni aku dok fikir, oleh sebab sekarang ni famous je ngan i pad 2 maka aku pun nak bercerita atau lebih tepat bermonolog sendiri dengan diri sendiri. aku tengah terfikir sama ada aku nak beli blackberry, i pad 2 atau galaxy tab. aku ada 3 benda ni yang berlegar-legar lam kepala otak aku. mana yang terbaik. oleh sebab aku baru je beli handphone ari tu maka macam tak berapa nak beli blackberry tapi macam perlu je sebab untuk kemudahan aku.(itu hanya alasan). tapi bila di kenang balik buat apa aku beli handphone sebab aku memang dah ada handphone lainlah handphone aku rosak ke so adalah sebab munasabah aku nak beli.

kalau i pad dan galaxy tab pulak macam menarik. tapi mana satu yang terbaik. ada yang kata galaxy tab sebab semua application dia mudah untuk download and tak payah bayar, tak macam i pad. betul ke??? so sekarang ni nak pilih i pad ke galaxy tab??

serius ke nak beli nie?? tu pulak soalan tambahan.... ye aku serius agaknya nak beli. AGAKNYA????? ermmm. saja nak tau kelebihan dia mana tau aku memang nak beli sebab macam dah tak larat nak angkut laptop hari-hari bila keluar rumah. almaklumlah bila dah ada kejadian pecah rumah sebelum ni macam fobia pulak nak tinggalkan laptop kat rumah. bukan senang nak beli benda alah tu semua dan sang penyangak yang tak bertamadun pulak sesuka lutut derang je nak merompak. try la usaha sendiri untuk beli semua apa yang dia rompak. nak jalan mudh je!!! (mulalah nak emo nie...)

rasa-rasanya mana bagus?? adooo malaslah nak fikir sekarang, bajet pun blom cukup lagi hahahha so

adiossss

3 comments:

  1. blackberry nice ;D

    follow mine back
    *http://nurhazmira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kalau aku beli yg paling mahal...heheh
    my blog:bilapahatberbunyi-abghani.blogport

    ReplyDelete
  3. hehheehe memang nak beli bb pown tapi dah beli galaxy tab dah.... best gak...

    ReplyDelete

Popular Posts