bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, June 7, 2011

tak rugi kalau kita bersabar...

huhuu memang tak rugi pun kalau kita bersabar tapi aku kalau part-part menguji kesabaran ni lemah sikit.. masa-masa tertentu je kesabaran aku boleh di kawal.. oklah jangan nak mengarut lebih-lebih sebab tujuan sebenar aku up date kat sini adalah untuk bagi tau yang result aku dah boleh tengok... memang dia buat step by step..

memula aku tak bleh tengok, lepas tu dah bleh tengok tapi kosong je, bila ada isi, result pulak yang tak di tunjuk.. lepas tu baru boleh tengok.... (korang paham tak?? tak paham sudah!!!) ALHAMDULILLAH, syukur.. hujung-hujung sem ni baru la keputusan aku agak menarik.. yelah tu pun sebab baru teringin nak refer last year question punya paper.. before this tak teringin pun.. tapi bak kata cik sahabat kalau takat tengok je tai tak cari jawapan tak guna juga... ya betul tu.. thank la kat kenkawan yang dah sama-sama duduk semeja ngan aku kat mcdonalds sekitar damansara untuk buat note sama-sama... kira buat study group la konon walaupun last minute...

tak kisah pun berapa aku dapat sebenarnya yang penting aku tau limit yang aku dah bagi time final so bila dah tersenarai as a dean list bangga gak.. tercapai hajat nak ada sijil cam gitu... walaupun memang ni je yang aku akan dapat sebab sem lepas-lepas ni memang tak bleh dapat sebab subject yang aku ambik sikit je... tak pe lah sekurang-kurang nya ada sekeping.. hehe memang tak sangka... syukur... mama pun bersyukur gila bila tau aku dapat lebih dari 3.00 pointer aku. sebab selama ni aku yang malas ni sipi-sipi je nak dapat 3.00 pointer.. bila dah lebih dari sepatutnya mau tak mak aku bangga.... tapi aku tak suka pulak nak heboh-heboh, macam segan (dah tu ko heboh kat sini tak pe lak) heboh kat sini lain sebab dah sah-sah tak ramai yang baca(poyo) dan kalau derang heboh pun bukannya aku dengar.. ni nak heboh depan-depan aku.. aku tak minat la cam gitu....buat aku segan je lebih

along pun ucapkan tahniah tadi.. huhuhu ala tu memang perkara biasa, asal lepas tau result aku je dia ucapkan tahniah dah tu suh aku blaja betul-betul for next sem.. bagus betul akak aku nie.. terharu aku ada kakak macam nieh hahha... oklah tak mau cerita palas ni lagi.. kang orang kata aku berlagak lak.. serius weh aku bukan nak berlagak just nak kongsi cerita jer.. lagipun takat baru sikit tu je pointer nak bangga apa sangat tapi aku bersyukur jer huhuhuh..

oklah lain kali aku update lagu yer...

adioss..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts