bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, June 4, 2011

aku percaya itu dan ini

sebagai seorang manusia kita memang akan percaya tentang sesuatu, dua waktu dan berwaktu-waktu perkara, benda dan sebagainya. aku pun macam tu jugak... salah satu perkara yang aku percaya adalah seseorang itu harus di beri waktu untuk bersendiri dan berdiam diri.

biasalah manusia tidak selalunya sempurna dan dalam ketidak sempurnaan itu ada je yang tak puas hati bila kita cuba untuk berdiam diri dan cuba bersendiri untuk memberi peluang kepada diri kita sendiri. ya. kita perlu memberi peluang kepada diri kita sendiri aku ulang DIRI KITA SENDIRI untuk bersendiri, jauh dari orang ramai, jauh dari mereka yang mengenali kita dan jauh dari kehidupan duniawi ni. kita perlu rehatkan diri kita untuk semua ni supaya pada keesokan harinya kita akan rasa lebih segar dan lebih ceria... biarkan diri kita rehat kejap...

berdiam diri pulak adalah perkara terbaik bila kita hadapi masalah. yelah daripada bila kita tengah emo dah tu tetiba kita sembur orang tak tentu pasal baik kita diam je. dan kadang-kadang berdiam diri pun boleh jadi treatment untuk diri sendiri dan juga mereka yang terlibat. bagi aku yang memang insan yang jauh dari kesempurnaan ni, berdiam diri adalah satu langkah yang bijak sebab BILA KURANG KITA BERCAKAP MAKA KURANGLAH PELUANG UNTUK KITA TAMBAH DOSA... stuju tak??? kalu tak setuju terpulang lah sebab tu bagi aku. kalau bagi korang lantaklah...

oklah sebenarnya aku pun tak tau apa yang aku merapunie so lain kesempatan aku akan post lagi apa-apa yang patut dan tak patut ok...

adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts