bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Thursday, April 21, 2011

ohh, aku hanya manusia biasa

ntah kenapa rasa semacam je sekarang nie.. nak kata gembira tak pun, sedih tak juga... sayu??? mungkin ada sikit rasa sayu.. ntahlah tak tahu nape ada rasa sayu tiba-tiba.. sayu+pasrah,, sebenarnya macam-macam je lagi rasa nie. rasa yang tak tergambar oleh kata-kata.

aku tahu aku tak bleh kata " kenapalah aku tak macam orang tu happy je." sebab aku tak tahu pun kisah hidup orang tu yang sebenar. apa yang aku lihat tu hanyalah sebabak dari kehidupan dia. aku tak tahu pun kisah sebenar. so aku tak boleh buat andaian sendiri yang orang tu happy dengan kehidupan dia. lagipun riak wajah dan kelakuan kita tak menggambarkan apa yang ada dalam hati kita. mungkin dia sedang sorokkan kesedihan dia.. mungkin dia sedang sakit tenat.. mungkin dia sedang kecewa dan segala kemungkinan tu ada pada kehidupan seseorang tu dan kita sebagai manusia yang melihat TAK BOLEH SESUKA HATI membuat andaian sendiri.

cuma apa yang berlegar di fikiran aku tika melihat sebabak kegembiraan orang lain aku akan dengan sendirinya berkata " bilalah saat macam nie akan aku lalui. mesti indah rasanya.." dan tanpa aku pinta dan tanpa boleh aku kawal kewujudannya sedikit rasa cemburu terbit dalam hati aku dan sedaya upaya aku cuba buang rasa itu. aku percaya hari aku akan tiba cuma hati ini kadang-kadang sedikit gelojoh. tak pandai nak sabar-sabar.. ohh aku hanya manusia biasa..


aku berpegang pada kata-kata ini : PERCAYALAH AKAN TIBA HARINYA SEMUA IMPIAN AKAN JADI KENYATAAN. cuma kita yang harus membawa impian itu untuk jadi reality..

adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts