bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, February 20, 2011

gundah gulana..


hari ni entah kenapa jiwa aku macam kacau bilau jer.... macam banyak benda yang tak kena hari ni... aku macam nak marah jer, nak kata datang bulan untuk bulan nie aku rasa taklah sebab awal2 bulan lagi dah sampai bulan untuk kewanitaan aku nie... hari ni memang rasa semacam. tak bersemangat, tak bermaya... tak suka rasa macam nie. tadi sikit lagi kemarahan aku nak meletup. tu pun gara-gara benda kecil je... sebab plag kat mcd nie tak boleh guna...

time aku nak sendiri time tu la ada yang nak teman.. entahlah. sekarang nie aku lebih suka duduk sorang-sorang. aku dan dunia aku sendiri. tadi dan sekarang nie aku harap sangat aku boleh duduk sorang-sorang tapi hampa sebab tak sangka pulak cik sahabat nak join aku melangok kat mcd nie tunggu cik kakak aku habis kerja. ya tuhan aku sabarkan hati aku ini... dan gerakkanlah hati cik sahabat untuk beredar dari sini. aku bukannya nak menghalau tapi aku memang perlu sendirian sekarang nie. tambah-tambah dalam keadaan aku yang tak stabil, dalam keadaan aku yang berjiwa kacau.... aku takot kang aku hilang kawalan jer...
wahai hati tenanglah kau...
jangan curi-curi pandang aku!!!!!!! sebab nielah aku nak sendiri sekarang nie.... aku rimas sebenarnya bila ada yang jeling2 aku nak tengok reaksi aku sekarang ni. walaupun dah memang biasa cik sahabat buat macam tu tapi untuk hari ni ianya adalah sesuatu perbuatan yang sangant menjengkelkan..!!!!! cepatlah cik kakak sampai.. aku mahu segera beredar dari sini tapi cik kakak kata dia pun nak on9 sekejap so nampaknya lebih lamalah aku di sini... TIIIIDDDAAAKK!!!!!!!!!!!
dah berapa kali dah aku mengeluh hari ni.. puncanya aku sendiri tak tahu... nak nangis pun ada.. berapa kali dah aku tahan air mata aku keluar.. takkan aku nak menangis kat sini tanpa sebab...
kenapalah hati aku ni... jiwa aku gundah gulana tanpa sebab..... semua nya serba tak kena...


owhhh hati tolonglah.... hentikan rasa tidak selesa ini.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts