bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, October 22, 2010

my new baby..

yup aku ader new baby... new sugar glider. tarikh aku beli adalah 20-10-2010, berusia 2 bulan. memang cute.... buat masa nie aku masih dalam proses melengkapkan keperluan Prada De' Sleepy Tiny Vampire. panjang kan nama baby aku. semalam 22/10 aku dah kena kencing dah... bukan kena kencing ngan sesapa tapi my baby yang kencing kat tapak tangan aku. menurut kata mereka kalau dah sugar G. kencing kat kita maknanya dia dah mark kita. aku pun tak sure betul ke tak tapi kalau betul happy lor coz sekurang2nya baby Prada dah kenal aku. hope so.... sekarang ni baby Prada ngah tido. biasalah siang hari. mestilah dia tidur.


makanan dia pula, aku bagi apple and ada some of the food yang encik pet shop bagi. aku lupa lak nama die. bukan nama encik pet shop tapi nama food tu. aku dah berapa kali tekejut kalau dengar baby Prada menjerit. tersentap gak aku dengar bunyi dier p dah makin biasa.. cute giler bila baby Prada jalan kat tangan aku...

tadi aku view youtube tentang sugar glider. the women yang ader sugar G. tu giler style lor.. hehe cute giler bila Sugar G dier merayau-rayau kat badan dier... cute giler...

oklah bateru lattop aku nie pun nak habis dah.. so its time to make a move rite now.. so aper2 nanti aku roger lagi...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts