bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, September 18, 2010

aku yang lemah

Aku sendirian di dunia ini...

Hanya aku, aku,aku dan aku...

Aku mungkin memiliki teman tetapi aku tidak merasakannya

Aku mungkin mempunyai keluarga tetapi aku seperti kehilangan mereka...

Siapa bersama aku di dunia ini..

Mungkin ini balasn atas segala kesalahan dan dosa aku...

Aku telah lama meninggalkan NYA.

Aku telah lama membiarkan NYA

Aku telah lama mengabaikanNYA walaupun DIA ada...

Aku sering mengingkari perintahNYA...

INILAH BALASAN AKU ATAS APA YANG AKU LAKUKAN..

Aku bagai ditinggalkan..

Aku persis terbiar sendirian..

Aku sering diabaikan...

Aku sering dilupakan....

Ya allah ya tuhanku ampuni aku...

Berilah aku petunjuk untuk ke jalanmu..

Aku tidak kuat ya allah...

Aku perlukan bimbingan...

Aku tidak mampu melakukannya seorang diri......

Bantulah aku untuk mencari jalanmu...

Aku terlalu lemah, selemah lemah manusia di muka bumi iniiii...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts