bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, June 19, 2010

jatuh suka lagi...

aku terlalu mudah untuk suka pada seseorang...
kalau nak di katakan jatuh cinta entahlah sebab aku pun tak pernah rasa dicintai dan mencintai.
bohong kalau aku kata aku tak nak di cintai dan mencintai tapi aku dapat rasakan jodoh aku masih jauh.. entahlah. mungkin ini sebahagian dari alasan aku tapi aku memang rasa macam tu.

aku mudah suka pada seseorang lelaki dan mudah juga aku untuk berhenti menyukainya. tapi dalam masa aku masih suka kat lelaki ni aku tak suka keresahan yang aku alami. macam hari nie. tiba2 aku teringatkan AZ. resah jer aku rasa. sangat tak tenang dan rasa tu aku tak bloleh nak terangkan dengan kata2. kadang2 ia buat aku marah sebab aku jadi terganggu. aku jadi geram sendiri..

sampai bila aku macam nie... hanya menyukai dan bukan di sukai, hanya menyintai dan bukan di cintai... tapi kadang2 aku terfikir gak macam mana aku nak stay with one guy coz aku jenis cepat bosan.. aku pun tak tau tapi mungikin bila dah jumpa lelaki yang betul2 sesuai aku akan setia kot.. kalau adalah... dengan gaya aku yang tak reti nak bergaul and tak ada keyakinan diri ni memang takkan ada kekasih hatilah jawpnya...

jiwa resah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts